Bourguignon Dokkum wil bereikbaar zijn voor klanten in de regio

Dealer van VW, SKODA, SEAT EN VW Bedrijfswagens

Alles in huis, wat betekent dat? Als dealer van 4 merken (Volkswagen, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagen) bestrijkt Bourguignon een breed segment in de markt. Klanten kunnen bovendien gebruik maken van een zeer compleet dienstenpakket. Zo levert Bourguignon alles op het gebied van leasen, autoverhuur, schadeherstel, ondersteuning bij financiering en verzekering en natuurlijk service en onderhoud. Kingma: “Het is onze persoonlijke benadering die ons uniek maakt. Wij kennen onze klanten nog. De drempel is laag, de deur staat open. Is er iets met je auto? Dan kom je gemakkelijk even bij ons langs.” De zaken in Dokkum gaan voortvarend, Kingma begon hier destijds met 5 personeelsleden, inmiddels zijn dat er 10.

Elektrische en hybride modellen

Milieuvriendelijke technologie is een belangrijk issue voor Bourguignon. Kingma: “Dat zie je terug in de keuze van onze merken. Zo is bijvoorbeeld Volkswagen hard op weg naar een compleet aanbod op het gebied van elektrische en hybride modellen. ”Technologische voorsprong in deze vorm leidt echter nog niet automatisch tot hoge verkoopcijfers. Kingma: ”Die worden mede gestuurd door de fiscale regels van politiek Den Haag en die regelgeving is jammer genoeg behoorlijk wispelturig.”

Met het oog op de zakelijke klant wordt er in de werkplaats van Bourguignon Dokkum op zaterdag en vrijdagochtend doorgewerkt.

Zakelijke klant

Met het oog op de zakelijke klant wordt er op de werkplaats van Bourguignon op zaterdag en vrijdagochtend gewoon doorgewerkt. Kingma:” Bedrijfsauto’s kunnen door de week nu eenmaal de weg niet af. Vandaar dat we op deze tijden beschikbaar zijn voor kleine reparaties. Wanneer het om een groter euvel gaat zorgen we voor een spoedoplossing en plannen de auto zo snel mogelijk in voor de uiteindelijke reparatie.”

Perfecte website

In de mooie showroom staan de nieuwe auto’s te glimmen. Kingma: “Mensen hebben zich vooraf al georiënteerd via internet en wanneer ze hier binnenkomen weten vaak al wat ze willen. Vervolgens draait het hier in de showroom om de beleving. ”Het verkoopproces speelt zich vandaag voor een belangrijk deel online af. Kingma: “Dat geeft de kwaliteit van de website steeds meer gewicht. De website moet dus perfect zijn, elk stukje informatie moet kloppen. Want wanneer een klant online afhaakt ben je hem kwijt.”

Delen via

Vergelijkbare berichten