Ondernemend Friesland nieuws

Werkzoekenden zeer tevreden over dienstverlening Novatief Werkzaken

Werkzoekenden zeer tevreden over dienstverlening Novatief Werkzaken
Novatief Werkzaken op 17 juni jl. beloont met het Blik op Werk Keurmerk

 In het kader van het Keurmerk onderzoek heeft Novatief Werkzaken in het voorjaar van 2008 meegedaan aan een landelijk klanttevredenheidsonderzoek. Uit dit onderzoek bleek dat de cliënten en opdrachtgevers zeer tevreden zijn met de dienstverlening en deze met een cijfer van een 7,7 waarderen. Novatief is in 2009 wederom opgegaan voor het Keurmerk voor meetjaar 2008.

In dit voorjaar is opnieuw onderzoek onder klanten uitgevoerd, dit heeft geresulteerd in een gemiddelde waardering van een 8,7 voor de dienstverlening van Novatief en is het Blik op Werk Keurmerk aan Novatief Werkzaken toegekend. Het team van Novatief is erg trots op deze resultaten en het behalen van het certificaat als waardering voor de huidige aanpak en methodiek. 
 
Positieve bevindingen uit het audit rapport 2009. Opvallend is dat de eerste indruk van de re-integratieconsulent in alle gevallen zeer positief is: inlevend, levenservaring, goed mogelijk om eigen verhaal te doen, een goed luisterend oor, werkwijze en aanpak en beoogd resultaat worden duidelijk besproken. Inzet producten/trainingen zijn conform wensen/mogelijkheden waarbij tempo soms prettig snel is. Werkzoekenden zijn lovend  over de begeleiding, men neemt echt alle tijd voor je, je bent er geen nummer, er is veel enthousiasme, de consulent komt ook aan huis, ze hebben een groot netwerk en als er iets is kan je altijd bellen. Bij de afronding is er altijd een eindevaluatie en als er niet binnen de termijn een baan te vinden is zijn ze toch tevreden over het resultaat. De trajectduur is door allen goed ervaren en een deelnemer had al binnen een paar weken een baan.
 
Communicatie en bereikbaarheid worden snel en goed opgepakt en de organisatie wordt als flexibel ervaren. Geen van de geïnterviewden heeft een klacht! En de zorg voor privacy wordt ervaren. 
  
Sterke punten welke worden genoemd; humane op klant afgestemde benadering, openheid, vraag maar raak, geven iedereen een kans, halen uit mensen wat erin zit, in staat goed te luisteren, wint vertrouwen, belangstellend in en begaan met de persoon, respect voor de klant en de klant gaat voor! Tevens snelheid en concrete tips, heldere communicatie en goede duidelijke overdracht, ze weten waar ze mee bezig zijn.
Onze specialisten
Karin Rientjes Rientjes Notariaat Sneek zwart wit
Karin Rientjes
Rientjes Notariaat
Notaris en Scheidingsmediator
Gerke-Wispelwey-Buro-360-gr
Gerke Wispelwey
Buro360
MKB Adviseur & meedenker
Wim behage Accent Automatisering Sneek
Wim Behage
Accent Automatisering
ICT-specialist
Martin van der Meulen Team Communicatie
Martin van der Meulen
TEAM Communicatie
Marketing en communicatie
Pieter de Boer en Harry Poort Groenewegen Advocaten & Notarissen Heerenveen
Pieter de Boer & Harry Poort
Groenewegen Advocaten en Notarissen
Advocaten en Notarissen
Tandarts-Implantoloog-Frank
Frank Post
Kliniek Tandheelkunde Sneek
Tandheelkunde en Healthcare
Peter Scherjon MKB Beter
Peter Scherjon
MKB Beter
Ondernemerschap en leiderschap
Menno Bakker Hoofdredacteur OF
Menno Bakker
OF/Narvic
Hoofdredacteur OF
ate van der meer
Ate van der Meer
Snakeware
Internet en Marketing specialist
Bas-Jan 't Jong Inaday merken en patenten Heerenveen
Bas-Jan 't Jong
Inaday Merken en Patenten
Patenten en merken adviseur
Jaap Adamse - Meneer Regezma BV
Jaap Adamse
Meneer Regezma BV
Re-integratie en Gezondheidsmanagement