Ondernemend Friesland nieuws

'More bite, from your Apple'

WeTeachU

Veel mensen lopen rond met vragen over wat je nu precies met je Apple product kunt, ondanks dat ze deze al (langer) in bezit hebben. Ook bedrijven kopen de relatief dure apparaten van Apple. Echter, de gebruikers halen niet het maximale uit hun iDevice. Guido Postma en Marc Tuinier zagen dit als een uitdaging. De heren hebben ruime ervaring met het geven van Apple trainingen. De combinatie van hun ondernemende vaardigheden, expertise en passie deed hun besluiten WeTeachU op te richten. WeTeachU geeft op locatie of in-company workshops over de mogelijkheden met iDevices. Particulieren, zelfstandigen en bedrijven halen na het volgen van de workshops meer uit hun Apple apparaten dankzij WeTeachU.

De start van WeTeachU

Begin 2016 starten Guido Postma en Marc Tuinier met hun bedrijf WeTeachU. Guido en Marc verzorgen workshops voor diverse bedrijven, zelfstandigen en particulieren om de efficiëntie waarmee er op Apple producten wordt gewerkt te verhogen. Lachend zeggen Marc en Guido “een wasmachine is pas duur wanneer je er nooit was in stopt!” Met deze woorden proberen ze duidelijk te maken dat een product pas duur is wanneer je er niks mee doet. Ditzelfde geldt voor een Apple product; het is alleen duur wanneer je er niet het maximale uithaalt.

 

Kennis en ervaring

Ze hebben passie voor Apple en willen graag het gebruik van iDevices optimaliseren binnen bedrijven. Volgens onderzoek zijn er vrijwel geen andere bedrijven in Nederland die trainingen geven met hetzelfde doel als WeTeachU. “Dat is apart”, verklaard Guido, “Wij vernamen dat er veel behoefte is aan Apple gerichte workshops binnen het bedrijfsleven.” Marc voegt hieraan toe, “Bedrijven investeren een kapitaal in iPads, iPhones en iMacs omdat het perfect is qua beveiliging en gebruiksgemak. Echter, werknemers hebben niet genoeg kennis en ervaring om de iDevices optimaal te benutten.” Guido concludeert, “En om die reden hebben we WeTeachU opgericht, wij kunnen ervoor zorgen dat het maximale uit een dergelijke investering wordt gehaald.” Zoals Guido en Marc elkaar tijdens het interview goed aanvullen, gaat het ook tijdens de trainingen. “Ze wisselen elkaar erg goed af. Guido en Marc structureren de workshop in meerdere delen. Om de beurt vertellen ze een deel terwijl de ander door het ‘lokaal’ rondloopt om eventuele (kleine) vragen te beantwoorden”, recenseert Jeannette Ritchi (Sneek op Maat). Onze ervaring als Apple verkopers en trainers heeft ons geleerd hoe wij op de beste manier trainingen aan kunnen pakken. Door middel van het ondernemerschap willen wij onze Apple 'liefde' overdragen aan zoveel mogelijk mensen. Momenteel is ‘efficiëntie' een sleutelwoord voor het bedrijf. “Alles wat wij proberen over te brengen is gericht op efficiëntie, daarom luidt de slogan van WeTeachU dan ook; "More bite, from your Apple."

Onze specialisten
Karin Rientjes Rientjes Notariaat Sneek zwart wit
Karin Rientjes
Rientjes Notariaat
Notaris en Scheidingsmediator
Gerke-Wispelwey-Buro-360-gr
Gerke Wispelwey
Buro360
MKB Adviseur & meedenker
Wim behage Accent Automatisering Sneek
Wim Behage
Accent Automatisering
ICT-specialist
Martin van der Meulen Team Communicatie
Martin van der Meulen
TEAM Communicatie
Marketing en communicatie
Pieter de Boer en Harry Poort Groenewegen Advocaten & Notarissen Heerenveen
Pieter de Boer & Harry Poort
Groenewegen Advocaten en Notarissen
Advocaten en Notarissen
Tandarts-Implantoloog-Frank
Frank Post
Kliniek Tandheelkunde Sneek
Tandheelkunde en Healthcare
Peter Scherjon MKB Beter
Peter Scherjon
MKB Beter
Ondernemerschap en leiderschap
Menno Bakker Hoofdredacteur OF
Menno Bakker
OF/Narvic
Hoofdredacteur OF
ate van der meer
Ate van der Meer
Snakeware
Internet en Marketing specialist
Bas-Jan 't Jong Inaday merken en patenten Heerenveen
Bas-Jan 't Jong
Inaday Merken en Patenten
Patenten en merken adviseur
Jaap Adamse - Meneer Regezma BV
Jaap Adamse
Meneer Regezma BV
Re-integratie en Gezondheidsmanagement