Brandsma Koffie op de BCDN: ‘Koffie proeven moet je ervaren’

  1. Waarom zijn jullie met jullie bedrijf aanwezig op de BCDN?
    De beurs is voor ons de perfecte plek om in contact te komen met nieuwe en bestaande klanten. We staan al jaren op de BCDN: ons product – kwaliteitskoffie voor de horeca en het bedrijfsleven – is bij uitstek geschikt om te presenteren op de beurs.
  2. Wat verwacht je van de BCDN in 2020? Heb je een doel voor ogen, of een bepaalde ambitie?
    Ons doel is om het bedrijfsleven aanwezig op de beurs, kennis te laten maken met de kwaliteit van onze koffie en de beleving die daarbij hoort. We laten bezoekers – uiteraard! – proeven zodat ze aan den lijve die kwaliteit kunnen ondervinden.
  3. Waarom is het voor jouw bedrijf belangrijk om juist op de BCDN aanwezig te zijn, welke meerwaarde heeft de beurs volgens jou?
    Koffie proeven kun je niet doen via bijvoorbeeld onze website: dat moet je ervaren en dat kan heel goed op de BCDN. Bovendien staan er ook andere leveranciers; we versterken elkaar met onze aanwezigheid. De beslissingmakers van het regionale bedrijfsleven zijn er aanwezig en ook die bewijzen we graag onze kwaliteit. We staan al jarenlang elk jaar weer met een stand op de BCDN: het is voor ons een lucratieve beurs, waar we ook echt afspraken met klanten kunnen maken.
  4. Jouw bedrijf is natuurlijk uniek en dat wil je laten zien. Waarin onderscheiden jullie je en wat wil je daarvan laten zien in maart?
    Wij onderscheiden ons omdat wij echt álles in huis hebben: niet alleen koffie, maar ook thee én alle benodigde ingrediënten en apparatuur. We hebben een heel gemotiveerd team en brengen hele mooie, unieke merken. Bovendien hebben we een heel innovatief koffieconcept, dat je onder andere met een app kunt bedienen… Hoe dat precies werkt, gaan we op de beurs demonstreren. In samenwerking met één van onze leveranciers komen we bovendien met een mooie primeur op de BCDN: het is dan ook zeker de moeite waard een kijkje te komen nemen bij onze stand.
  5. Aan een evenement zoals de BCDN deelnemen, is onderdeel van je werk. Wat vind jij het mooiste aan jouw vak?
    Het is inderdaad onderdeel van mijn werk, maar ook een heel leuk onderdeel. We krijgen elk jaar weer hele leuke reacties op onze stand: we doen altijd iets interactiefs en gaan graag in gesprek met bezoekers. Het ontzorgen van onze klanten en het zorgen voor de beste oplossing, dat vind ik het mooiste van mijn vak. Dat komt allemaal samen in de interactie op de beurs: ik heb er wederom zin in!

Profiel:

Naam: Albert Klooster
Bedrijf: Brandsma Koffie
Functie: Salesmanager  
Lijfspreuk/motto: De koffiepauze is het beste communicatiesysteem op kantoor: bij de koffie ontstaan de beste ideeën.

Delen via

Vergelijkbare berichten