De week van Stefan Ooms

De afspraak
Noem eens één afspraak die je voor de komende week in de agenda hebt staan. Wat springt eruit, waar verheug je je op?

Vrijdag hebben we intern MT (managementteam) overleg waarin we de gang van zaken bespreken en de verbeterpunten opstellen en evalueren. Het leukste is om de effecten van verbeterpunten te bespreken en de positieve ontwikkelingen daaruit te evalueren.

En waarom?

Als je gaat voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid dan is het van belang dat je onderzoek doet en evalueert. Als de effecten van bijvoorbeeld proceswijzigingen of iets dergelijks werken, dan geeft dat een enorm tevreden gevoel en de motivatie om het volgende aan te pakken!

De ondernemer
Waarin onderscheiden jullie je?

Goede dienstverlening, persoonlijk contact, snelle afhandeling van vragen en problemen tegen een redelijke prijs. Op onze website staan referenties van klanten die alles zeggen…

Wat vind jij als ondernemer het mooiste van je vak?

Het werken aan ons bedrijf Office IT. Het verbeteren van de dienstverlening, de interne processen, de klanttevredenheid; noem maar op. Wij willen het beste en leukste ICT-bedrijf van Friesland worden.

Waar wil je over 5 jaar na nu staan, als ondernemer?

Onze ambitie is om door te blijven groeien naar ongeveer twintig medewerkers. Groot genoeg voor goede ondersteuning en continuïteit, maar niet te groot zodat het niet ten koste gaat van de directe korte lijnen. Wat we zeker niet willen worden is een groot log bedrijf, omdat onze overtuiging is dat dit ten koste gaat van de klantvriendelijkheid. 

De tip
Tot slot: welke ondernemerstip zou jij met iedere lezer willen delen?
Fouten maken is normaal en overkomt iedereen, maar geef niet op!

Website: www.officeit.nl

Delen via

Vergelijkbare berichten