Béyonit op de BCDN: ‘Wij doen elk jaar een ludieke activiteit!’

Waarom zijn jullie met jullie bedrijf aanwezig op de BCDN?
Ik heb al lange tijd een band met het WTC. Bovendien vind ik dat de BCDN een hele goede regionale functie heeft: wij werken internationaal, maar vinden het heel belangrijk om ook in de regio ons verhaal te vertellen.

Wat verwacht je van de BCDN in 2020? Heb je een doel voor ogen, of een bepaalde ambitie?
Ons doel is laten zien dat we er zijn én dat we veel meer doen dan alleen online dienstverlening. Juist op een regionale beurs zoals de BCDN laten we zien dat wij als ‘gewone jongens uit de regio’ het nationaal en internationaal heel goed doen. Wij zijn een online communicatiebureau, maar sinds onze samenwerking met More CC uit Zwolle, dat gespecialiseerd is in offline communicatie, zijn we echt crossmediaal geworden. We bedienen zowel grote als kleine klanten en hebben gezamenlijk een enorm netwerk.

Waarom is het voor jouw bedrijf belangrijk om juist op de BCDN aanwezig te zijn, welke meerwaarde heeft de beurs volgens jou?

Ik kom al jaren op de beurs, vind het ontzettend leuk en ken veel standhouders die er elk jaar staan. De BCDN heeft zeker meerwaarde voor ons: we doen er elk jaar weer een paar goede, interessante contacten op waar we mee verder kunnen. Ik raad dan ook eenieder aan om een stand te nemen, dan wel de BCDN te bezoeken.

Jouw bedrijf is natuurlijk uniek en dat wil je laten zien. Waarin onderscheiden jullie je en wat wil je daarvan laten zien in maart? 
Wij doen elk jaar iets apart, iets ludieks, zoals een Rad van Fortuin. Dit jaar houden we een ‘wielermarathon’, op een bijzondere manier. Mijn compagnon heeft een neefje van 14 jaar die het Ewing-sacroom blijkt te hebben, een kwaadaardige en zeldzame bottumor. Hij gaat voor hem de Alpe d'HuZes fietsen, om geld op te halen voor onderzoek. Wij willen ook iets doen voor kinderen met kanker en sluiten bij zijn actie aan met onze ‘marathon’. Wat het precies inhoudt? Kom vooral bij onze stand langs!
Daarnaast laten wij onze crossmediale aanpak zien: wij bieden een totaaloplossing voor de klant. Wij genereren conversie, zorgen dat er iets gebeurt: dat klanten zichtbaar beter worden van hun samenwerking met ons.

Aan een evenement zoals de BCDN deelnemen, is onderdeel van je werk. Wat vind jij het mooiste aan jouw vak?
Op de beurs staan vind ik een heel leuk onderdeel van mijn werk. Ik hoop dat er weer veel mooie stands staan en dat het leuk en actief wordt, zoals wij dat zelf ook graag doen.

Profiel:

Naam: Bram Niemendal
Bedrijf: Béyonit
Functie: Mede-eigenaar en Specialist in Online Business Development
Hobby’s: Ik ben gek op auto’s, vooral youngtimers. Ik heb een perfect gerestaureerde en getunede VW Polo van 1976. Daarnaast drum ik in een band, in Groningen.
Lijfspreuk/motto: Age quod agis (doe je ding).

Delen via

Vergelijkbare berichten