Technion: ‘Op de BCDN spreken we onze relaties op ongedwongen wijze’

Ronald Spoelstra, eigenaar van Technion Adviseurs en De Installatiedesk, staat voor de vierde keer met een stand op de BCDN. “Wij vinden het prettig om op deze beurs onze relaties en opdrachtgevers op ongedwongen wijze te spreken en te ontmoeten, even los van de hectiek van onze projecten.”

Wat verwacht je van de BCDN?
Ik verwacht dat er weer een gezellige sfeer is, waarin we ongedwongen aandacht kunnen besteden aan onze klanten en opdrachtgevers, en zo aan onze relaties kunnen werken.

Heb je een doel voor ogen, of een bepaalde ambitie?
Ons doel is kwaliteitsaandacht te geven aan onze relaties, waarbij het werk even minder prominent aanwezig is.

Waarom is het voor jouw bedrijf belangrijk om op juist dit event aanwezig te zijn?
We zijn een landelijk adviesbureau, maar we doen ook veel in deze regio. Daarom willen we graag zichtbaar zijn en blijven.

Jouw bedrijf is natuurlijk uniek en dat wil je laten zien. Waarin onderscheiden jullie je?
Wij investeren bewust in jonge nieuwe medewerkers en geven hen de ruimte om tools te ontwikkelen binnen ons bedrijf. Deze tools kunnen vervolgens ingezet worden voor duurzame installatievarianten.

Op een netwerkevent als het BCDN aanwezig zijn, is onderdeel van je vak als ondernemer. Wat vind jij het mooiste aan jouw vak?
Het mooiste vind ik een bijdrage leveren aan het ontwikkelen van mensen, zoals opdrachtgevers en medewerkers, waarbij techniek en duurzaamheid voorop staan.

Delen via

Vergelijkbare berichten