Het Gelukzlab: het platform voor meer #beetjesgeluk

Het platform is een positief gebaar in deze onzekere tijd. “Want thuiswerken of ongewild thuis zitten zonder werk is natuurlijk niet leuk. De angst om ziek te worden, of dat je familie ziek wordt. Geen werk hebben of financiële zorgen; bijna iedereen ervaart nu onrust, stress en/of gevoelens van onzekerheid.”

100 #beetjesgeluk tips
Het Gelukzlab is een online carrousel met 100 #beetjesgeluk tips. “Dat doen we niet alleen, we willen dit samen met anderen gaan vormgeven.” Het Gelukzlab vraagt namelijk honderd mensen uit verschillende branches met een ‘eigen’-wijze manier van kijken om hun geluksmomentje met Nederland te delen.

Oproep: deel je geluksmoment
Inmiddels zijn er al 35 bekende en minder bekende Nederlanders bereid gevonden om hun geluksmoment te delen op het platform, zoals Ben Tiggelaar, Rob Mulder van Grandioos Groningen en Jan van Setten. Maar er worden er meer gezocht.
“Wat ons betreft mag het doorgroeien naar 365 geluksmomentjes. Vandaar deze oproep: Wie wil zijn of haar geluksmoment met ons delen? Je kunt je aanmelden via dorothea@crisp-klantgeluk.nl voor een kleine instructie op de mail, of bel voor meer informatie naar 06-57779004.”

Community en broedplaats
Het Gelukzlab zelf gaat ‘los’ over 97 dagen en is een community die (on- en offline) inspirerende ervaringen deelt, proefballonnen oplaat en weer lek prikt. Hier wordt kennis gedeeld en worden prikkelende succesverhalen verteld. Maar ook worden de struggles gedeeld die elke organisatie ervaart die inzet op klant- en werkgeluk: Customer Experience en Employé Experience.
Het Gelukzlab is de combinatie van een leuke speeltuin en broedplaats, waar mislukken mag om te komen tot nieuwe ideeën voor (nog) meer werk- en klantgeluk.

Made by: CRISP Klantgeluk

Het Gelukzlab is made by CRISP Klantgeluk. Binnen een week is dit platform neergezet om geluksmomentjes te delen. Gewoon zo maar, om niet, #juistnu. Los van www.crisp-klantgeluk.nl.

Delen via

Vergelijkbare berichten