SelektMeat klaar voor groeiende markt in carpaccio

SelektMeat voert al geruime tijd het label Fortuna, waaronder ze verschillende soorten carpaccio uitbrengen. Om aan de groeiende vraag te voldoen, is een aantal jaren geleden besloten de distributie uit handen te geven. “Wij leveren onder andere aan horeca, groothandels en supermarkten in binnen- en buitenland. Om de kwaliteit van onze Fortuna diepvriescarpaccio te waarborgen te waarborgen, is een snelle levering een absolute must. Daarom zijn we in gesprek gegaan met Transportbedrijf De Vries. Zij zijn net als wij een Fries familiebedrijf dat staat voor een hoog serviceniveau. We kijken uit naar een prachtige samenwerking.”

De logistieke verbeteringen beperken zich niet tot de distributie van de goederen. Ook het productieproces is onder handen genomen. Peter Roorda: “We hebben onze productiehal in Harlingen uitgebreid met twee nieuwe productielijnen. We kunnen daardoor een stuk sneller produceren en dus sneller uitleveren.”

De nieuwe vrachtwagen van SelektMeat is straks niet te missen op de nationale en internationale wegen. Oosting Communicatie en Visual Reclame, ook beiden in Friesland gevestigd, hebben het design en de technische uitvoering verzorgd. Om deze mijlpaal feestelijk te vieren, is de vrachtwagen op dinsdag 15 mei om 15.00 uur officieel ‘gedoopt’.

Delen via

Vergelijkbare berichten