Ondernemend Friesland nieuws

Trusted partnerships solide basis groei Snakeware

Snakeware directie

De grote vraag naar strategisch advies en hierop gebaseerde digitale producties voor onder andere Lucas Bols, Dirk van den Broek, DekaMarkt, GrandVision, Staatsbosbeheer, Koga en Batavus heeft het Friese Snakeware ook in 2015 weer goed wind in de zeilen gegeven. Bovendien heeft Snakeware meerdere trusted partnerships met opdrachtgevers uit Retail, Food, Corporate en Toerisme mogen aangaan, waardoor de vooruitzichten voor 2016 rooskleurig zijn.

 

Nieuw talent gezocht

“De trusted partnerships en de vele mooie nieuwe en lopende projecten die ons gegund worden vormen een solide basis voor onze verdere groei”, zegt Ate van der Meer, Marketing en Sales Director van Snakeware. Bij Snakeware werken momenteel 36 vakidioten en er wordt actief gezocht naar nieuw talent in de vorm van online marketeers, service operators en engineers.

 

Jarenlange kennis en vakmanschap is één van de pijlers waar het bedrijf, dat in 1995 opgericht is, op staat. Snakeware zet de nieuwste digitale technieken in of ontwikkelt deze zelf. Zo wordt voor de groeiende stroom opdrachtgevers exclusief gebruik gemaakt van het in huis ontwikkelde software platform voor omnichannel management. Snakeware wordt steeds vaker als trusted partner gezien en creert samen met haar opdracthgevers op basis van goed onderbouwde plannen vooruitstrevend en onderscheidend werk .

 

Daarnaast is er overweldigende belangstelling voor location based services door middel van het iBeacon-product Lightcurb, dat dit jaar hoog genoteerd staat in de MKB innovatie top 100. Ook is er grote vraag naar responsive sites op basis van de Snakeware software die onder andere door Merkmakers uit Leeuwarden veelvuldig wordt ingezet.

 

Strategisch advies

Toine Dinkelberg, Strategy Director van Snakeware: “Strategisch advies wordt steeds crucialer. Dit omdat gedegen plannen, de uitvoer hiervan zoals creëren of optimaliseren van digitale kanalen, online adverteren, het verzorgen van Facebook of Twitter campagnes en het invulling geven aan de redacties van opdrachtgevers, allemaal direct vertaald kunnen worden naar resultaat en rendement.”

Onze specialisten
Gerke-Wispelwey-Buro-360-gr
Gerke Wispelwey
Buro360
MKB Adviseur & meedenker
Martin van der Meulen Team Communicatie
Martin van der Meulen
TEAM Communicatie
Marketing en communicatie
Karin Rientjes Rientjes Notariaat Sneek zwart wit
Karin Rientjes
Rientjes Notariaat
Notaris en Scheidingsmediator
Wim behage Accent Automatisering Sneek
Wim Behage
Accent Automatisering
ICT-specialist
Pieter de Boer en Harry Poort Groenewegen Advocaten & Notarissen Heerenveen
Pieter de Boer & Harry Poort
Groenewegen Advocaten en Notarissen
Advocaten en Notarissen
Tandarts-Implantoloog-Frank
Frank Post
Kliniek Tandheelkunde Sneek
Tandheelkunde en Healthcare
Peter Scherjon MKB Beter
Peter Scherjon
MKB Beter
Ondernemerschap en leiderschap
Menno Bakker Hoofdredacteur OF
Menno Bakker
OF/Narvic
Hoofdredacteur OF
ate van der meer
Ate van der Meer
Snakeware
Internet en Marketing specialist
Bas-Jan 't Jong Inaday merken en patenten Heerenveen
Bas-Jan 't Jong
Inaday Merken en Patenten
Patenten en merken adviseur
Jaap Adamse - Meneer Regezma BV
Jaap Adamse
Meneer Regezma BV
Re-integratie en Gezondheidsmanagement