Nieuwe website sc Heerenveen

Videofragmenten van wedstrijden, interviews met spelers en trainers als ook live berichten via Twitter maken de website tot hét kanaal voor de sc Heerenveen-supporter. Faciliteiten zoals De Feansjop, secondary ticketing en sc Heerenveen.TV komen nu samen op één nieuwe website. De site kent daarbij een nieuwe manier van navigeren en presentatie, waarbij veel aandacht is besteed aan het gebruikersgemak en de totale uitstraling.

De site luidt een nieuw online tijdperk in voor de club. Met het thema ‘Meer dan voetbal’ legt marketingmanager Martin van der Meulen uit waarom sc Heerenveen voor een dergelijke nieuwe opzet heeft gekozen: “sc Heerenveen is in de eerste plaats voetbal. De site moet dus voetbal uitstralen. Maar sc Heerenveen is meer dan voetbal alleen. Wij organiseren trainingsdagen, selectiedagen voor de Voetbalschool, clinics voor de jeugd en bedrijven, open dagen, Family Events en hebben de grootste businessclub in het Nederlandse betaalde voetbal. sc Heerenveen is entertainment en onze site moet dus ook entertainment uitstralen. De vorige site deed dit in mindere mate. Daarbij willen we informatie veel beter toegankelijk maken. Met de nieuwe website zijn we daarin goed geslaagd.”

TRES internet uit Heerenveen ontwikkelde de site. Harmen Visser, technisch directeur van TRES internet: “sc Heerenveen is een club met ambities op alle fronten. Met deze nieuwe site heeft sc Heerenveen grensverleggende mogelijkheden, voor nu en in de toekomst. Het door VosLibert gemaakte design is daarbij een grote aanwinst voor de club.”  Aan de site is meer dan een halfjaar gewerkt.

Overigens liggen de plannen voor de volgende stappen al klaar. “Dit zijn zaken op het gebied van online ticketing, mobiele site, het sc Heerenveen membership en geïntegreerde promotionele acties die de komende maanden verder worden gerealiseerd” aldus Harmen Visser.

Delen via

Vergelijkbare berichten