“Facebook, Twitter of LinkedIn bieden voor elk bedrijf volop mogelijkheden om zich te profileren. Goed nadenken over doelen en hoe men deze wil realiseren voorkomt dat ondernemers tijd en geld verspillen” aldus Jacobs. Niet elk bedrijf heeft echter het budget om dit door een gespecialiseerd bedrijf te laten ontwikkelen, waardoor het risico van een onvolledige inzet hoog is.
Met die gedachte heeft 6 graden de afgelopen maanden gewerkt aan een unieke methode om in workshop-vorm tóch een strategie op maat samen te stellen. Ferenc Jacobs: “Via een drietal werkbladen stelt iedere deelnemer zijn of haar eigen strategie op aan de hand van de begeleiding tijdens de workshop. De nadruk ligt écht op doen, aan het eind van de avond gaat iedereen met een kant-en-klare en werkbare strategie naar huis”.
Deze workshop biedt uitkomst voor de vele zzp’ers en MKB-bedrijven die deze regio rijk is. De kosten voor deelname zijn € 79,- excl. BTW. “Dit is een relatief kleine investering, maar levert veel voordeel en besparing op binnen het marketingbudget van een bedrijf”. De workshop wordt op 4 oktober van 19.00 tot 21.00 uur aangeboden in het Sterc trainingscentrum aan de Lauwersweg 7 te Surhuisterveen. Inschrijven kan via www.6graden.nl/workshop. “Om voldoende aandacht te geven aan elke deelnemer is er plaats voor maximaal 20 deelnemers, dus enige haast is gewenst” aldus Ferenc Jacobs.
6 graden is een samenwerking tussen Incd. Concepting en Sterc Internet & Marketing, beide uit Surhuisterveen. 6 graden is het enige gespecialiseerde bureau voor social media marketing van Noordoost Fryslan. Men richt zich op innovatieve sociale marketing voor bedrijfsleven en overheid.