75 jaar mannenmode krijgt een nieuw gezicht

maart 11, 2019

Maar waarom zo’n enorme verbouwing? ” Gezien de ontwikkelingen in de mode en het koopproces van de klant was onze winkel toe aan een nieuwe indeling” vertelt Wilfred. “Was in het verleden onze jeansafdeling een min of meer aparte winkel, nu is dit juist het kloppend hart van ons bedrijf. Daarom hebben we de routing aangepast en zijn de verschillende afdelingen meer in elkaar geïntegreerd. Iedere man draagt een jeans en voor iedere gelegenheid is er één te vinden. Vaak in denim maar natuurlijk ook in katoen zijn er talloze mogelijkheden te vinden, van stoer tot sportief, van gekleed tot casual.

Als je dan toch bezig gaat, wilden we ook graag ons steentje bijdragen en het ‘verduurzamen’ van ons bedrijf zegt Wilfred. Dan kom je op een compleet nieuw verlichtingsplan in de vorm van LED verlichting. Tevens hebben we geïnvesteerd in nieuwe zuinige airco’s en verwarming, maar we letten natuurlijk ook op de kleintjes en zo hebben we kranen met sensoren en handdrogers in de toiletten opgehangen. Dat bespaart water en gaat papierverspilling tegen.”

“Waar we heel erg blij mee zijn”’ zegt Marieke, “is dat we onze koffiehoek, hebben kunnen uitbreiden tot een meer horeca-achtige plek’’. Zo kun je zelf kiezen of je eerst rustig start met een lekker kopje koffie, cappuccino of thee óf dat je juist na je aankoop even wilt relaxen met bijv. een biologisch sapje. Door de horeca te vergroten krijg je meteen een meer ontspannen sfeer in de winkel, want we merken dat winkelen steeds meer een vrijetijdsbesteding aan het worden is. Hier moet je als winkelier tijd en aandacht aan geven, dat zal een klant zéker waarderen.

Delen via

Vergelijkbare berichten

16 dec 2025