Verschuiving in ambities
Door een verschuiving in de ambities van de huidige aandeelhouders van BrandDogs – Fedde Benedictus en Arthur Matien – kunnen zij hun volledige toewijding aan opdrachtgevers niet meer op lange termijn blijven garanderen. Fedde Benedictus: “We zien in Compion dé geschikte partij om onze opdrachtgevers en personeel onder te brengen. En wij hebben er dan ook alle vertrouwen in dat zij bij Compion in goede handen zijn.”
Van compionschap naar overname
Compion gelooft in de kracht van langdurige samenwerkingen en een vertrouwensband met klanten. “Binnen een samenwerking, of Compionschap zoals wij dit noemen, fungeren wij als communicatiepartner en nemen daarmee zoveel mogelijk communicatiewerk uit handen”, legt mede-eigenaar Geert Kuurstra uit. “Het is daarom ook prachtig om te zien dat uit ons Compionschap met BrandDogs nu zelfs deze overname volgt.”
Meer markten aanboren
Het portfolio van BrandDogs is een mooie aanvulling op die van Compion. Waar Compion vooral actief is in de business to business-markt, opereerde BrandDogs veel meer binnen de foodsector en business to consumers-markt. “Om opdrachtgevers blijvend te kunnen ontzorgen, halen we graag continu meer kennis en expertise in huis”, vult Compions mede-eigenaar Karinus Rauwerda. “Door de activiteiten en het personeel van BrandDogs over te nemen, kunnen we nu beide markten aanspreken.”
Meer informatie: www.compion.nl