Tomorrowmen™ heeft het Heerenveense digital marketingbureau Flowhub overgenomen. Met de overname voegt Tomorrowmen™ extra performance-expertise en datagedreven marketingkracht toe aan zijn digitale propositie.
Flowhub bouwde de afgelopen jaren een sterke reputatie op in performance marketing, data-analyse en het slim optimaliseren van digitale campagnes. De activiteiten worden volledig ondergebracht bij Tomorrowmen™, waardoor klanten van Flowhub profiteren van een bredere strategische aanpak en meer digitale slagkracht.
Flowhub-oprichters focussen volledig op TAGGRS
Flowhub werd opgericht door Niels Olivier en Jorjan Jorritsma, die zich nu volledig richten op hun andere bedrijf: TAGGRS, een server-side tracking platform. De afgelopen jaren heeft het platform een sterke groei doorgemaakt, nu richt het zich op het realiseren van zijn ambitie om Europees marktleider te worden.
“Met TAGGRS zitten we in een fase waarin focus cruciaal is. Voor Flowhub wilden we een plek waar klanten én collega’s inhoudelijk verder kunnen groeien. Die vonden we bij Tomorrowmen™: een bureau dat dezelfde energie, mentaliteit en liefde voor digitale impact heeft, maar met een bredere strategische basis.”
Over Tomorrowmen™
Tomorrowmen™ is een digital marketing agency dat organisaties helpt om digitale groei te versnellen. Vanuit Groningen ondersteunt een team van 55 specialisten ambitieuze organisaties bij het realiseren van digitale impact en structurele groei.
Tomorrowmen™ won dit jaar twee Global Search Awards, werd beoordeeld met een 9,02 in het FONK150-onderzoek en ontving haar achtste opeenvolgende FD Gazellen award. Samen met zusterbedrijven Amazin™ (marketplaces) en TRGR™ (digital creatives) vormt Tomorrowmen™ één geïntegreerd digitaal powerhouse.