Jetten heeft na zijn opleiding in Leeuwarden in 1992 in diverse leidinggevende marketingfuncties gewerkt bij onder andere Hewlett Packard, Hamilton Bright, Sony en als laatste dus bij Tom Tom. “Met de komst van Joost is een belangrijke wens van ons in vervulling gegaan”, aldus Sander Renkema, directeur Channelup. “Met zijn ervaring, skills en drive is hij de juiste persoon om Channelup naar de volgende fase te brengen en nieuwe marktsegmenten te ontwikkelen”.
Channelup staat voor ‘door het kanaal denken’. Channelup ontwikkelt strategie, concept en creatie voor trade- en shoppermarketing campagnes, zowel offline als online, voor nationale en internationale A-merken. De nadruk ligt nu nog op Food, maar de laatste tijd weten steeds meer opdrachtgevers uit andere sectoren de weg naar ChannelUp te vinden. “Ik zag Channelup een voortrekkersrol nemen binnen een vakgebied dat nu volop in ontwikkeling is”, zegt Jetten: “Dat sprak me enorm aan, net als de dynamiek en het enthousiasme binnen de club. Voor mij allemaal belangrijke redenen om de move naar Channelup te maken”.
Channelup en VosLibert vormen samen de VosLibert communicatiegroep. Jetten: “Ondernemen vanuit een organisatie die al ruim 20 jaar stevig aan de weg timmert, samen nieuwe markten ontwikkelen, en dan net iets voor de optocht uit: dat is waar ik met volle overtuiging voor ga; dat is waar we de komende jaren een succes van gaan maken”.