Quickwins stapt met Lightcurb uit Sneek in hyperlocal marketing

juli 23, 2015

Activatiespecialist

Lightcurb, het platform voor hyperlocal marketing via beacons, krijgt door een partnership met Quickwins, activatiespecialist uit Heerhugowaard, nog meer de wind in de zeilen. Quickwins is specialist in het bedenken, ontwikkelen en vermarkten van hoogwaardige innovatieve activatie concepten voor de retail, zorg en horeca. Quikwins ziet voor haar opdrachtgevers veel heil in hyperlocal marketing en gaat dit middels het veelzijdige Lightcurb beacon platform realiseren. “Wij hebben de eerste projecten al in de pen en zullen eind van het jaar de eerste pilots met Lightcurb in Nederland beschikbaar hebben”, zegt Marco Vlaskamp, directeur van Quickwins.

Bevordering loyaliteit klant

Het gebruiksvriendelijke beacon platform, dat Snakeware samen met Alledaags Mobile op de markt brengt onder de merknaam Lightcurb, biedt unieke nieuwe manieren om relevante gepersonaliseerde content op locatie aan de consument aan te bieden. De toekomst van hyperlocal marketing via beacons belooft dé manier te worden om merk en winkel loyaliteit sterk te bevorderen. Lightcurb speelt sinds begin 2014 in op deze snel ontwikkelende en groeiende markt.

Het nieuwe partnership tussen Quickwins en Lightcurb is een goede voorbode van de groeiende belangstelling voor de inzet van beacons om de relatie tussen merk en shopper te verbeteren. Hyperlocal marketing verlegt de grenzen van marketeers door de geweldige kansen die digitale, persoonlijke benadering in combinatie met locatie biedt.

Groeiend aantal partners

Quickwins maakt in het partnership gebruik van de beacon technologie en kennis die Lightcurb de afgelopen jaren heeft opgebouwd. Lightcurb vindt vervolgens in Quickwins een snel groeiende activatiespecialist die allerlei inventieve merkactivaties voor grote opdrachtgevers verzorgt. De aanpak van schaalbaarheid en gebruikersgemak, in combinatie met minimale eenmalige investeringen en lage abonnementsprijzen, werpt zijn vruchten af, want Lightcurb mag zich inmiddels vergezeld zien van een groeiend aantal partners rond hun beacon ecosysteem.

Communiceren met de consument

Quickwins kan voor haar sterk groeiende portfolio van opdrachtgevers middels het Lightcurb beacon platform op elk willekeurig moment en op elke tijd en plaats communiceren met de consument via zijn of haar smartphone. De consument ontvangt relevante location based berichten met informatie, coupons, live stream, etc. “Wij gaan via het beacon platform van Lightcurb ook de bij onze opdrachtgevers beschikbare digitale displays relevant maken”, aldus Marco Vlaskamp. “Hierbij moet je denken aan filmpjes met productinformatie die matchen met het profiel van de persoon die dicht bij een digital signage sherm staan”, vult Ate van der Meer van Lightcurb aan.

Over Lightcurb

Lightcurb is het snel groeiende platform voor hyperlocal marketing via beacons en heeft sinds de lancering begin 2014 nu al duizenden gebruikers. Wereldwijd zijn er ruim 1800 actieve accounts en onlangs werd de mijlpaal van 1.000.0000 beacon interacties gehaald. De ambitie van Lightcurb is om onder andere via intensieve samenwerkingen de leidende positie in de markt voor hyperlocal marketing te veroveren.

Het platform van Lightcurb biedt out of the box functionaliteit, zodat echt iedereen direct met beacons en hyperlocal communicatie aan de slag kan. Het MKB en partners zoals Quickwins kunnen direct instappen in deze zich snel ontwikkelende markt. Het zelf bouwen en onderhouden van apps met beacon functionaliteit is niet langer nodig.

Over Quickwins

Quickwins kenmerkt zich door een no-nonsense cultuur en pragmatische aanpak. Wij denken “out-of-the-box” en pakken zaken anders aan. Wij zetten hoog in waar het gaat om het tevreden stellen van onze opdrachtgevers en “nee” is bij ons dan ook geen antwoord. Onze medewerkers zijn stuk voor stuk speciaal, met een meer dan gemiddelde motivatie om mooie producten te leveren gaan zij iedere dag met een glimlach aan het werk om het onmogelijke mogelijk te maken.

Delen via

Vergelijkbare berichten