Virtualreality-groet wordt werkelijkheid

september 1, 2016

Gaaf product
Een succesvolle proef eerder dit jaar deed VRgifts besluiten het aanbod te verbreden en nu breed in de markt te introduceren. “Wij zijn er trots op om de eerste te zijn,” zegt Jelle van Dijk, eigenaar van VRgifts. “Maar veel belangrijker is dat we hiermee een ontzettend gaaf product in de markt zetten. In de bijna tweehonderdjarige geschiedenis van de postkaarten is dit echt de volgende stap. We bieden het bedrijfsleven nieuwe – en originele – kansen.” De VR-ervaring is per gebruiker te personaliseren. De verzender maakt op de website eerst de keuze voor de gelegenheid en kan daarna eigen (bedrijfs)foto’s en een persoonlijke boodschap toevoegen. De cardboard bril is vanwege zijn gewicht en handige vouw eenvoudig én goedkoop te versturen en biedt ruimte aan elke gangbare smartphone.

Laagdrempelig
Bedrijven kunnen er ook voor kiezen een virtualreality-omgeving op maat te laten maken. Van Dijk: “Dit is waardevol bij diverse communicatiemomenten, zoals de introductie van een nieuw product of de presentatie van een nieuw bedrijfsgebouw.” De relatie die het presentje ontvangt, wordt na het downloaden van de app ondergedompeld in een verrassende en unieke virtualreality-omgeving. Het product, tevens verkrijgbaar voor de consumentenmarkt, past volgens Van Dijk bij alle gelegenheden. “Onze VRgifts stellen bedrijven in staat op laagdrempelige wijze kennis te maken met virtual reality.”

Delen via

Vergelijkbare berichten