Arrix onderscheiden met de “Customer Loyalty Award”

Klanttevredenheid

Binnen het gehele Exact netwerk in Nederland heeft Arrix de hoogte score op het gebied van klanttevredenheid. Vanaf de start heeft Arrix een bedrijfsvisie gehanteerd op basis van klanttevredenheid.

Bijzonder trots

Algemeen directeur Jan Douma van Arrix: “Wij zijn bijzonder trots op het feit dat Arrix voor de vierde maal de “customer Loyalty Award’ heeft gewonnen. Dat je door je klanten op deze wijze wordt beloond is natuurlijk een fantastische waardering voor onze medewerkers en hun enorme inzet. Wij willen bereiken dat klanten bij ons terugkomen en dat ze ons als actieve referent aanbevelen. Dit is alleen te realiseren als deze klant- en servicegerichtheid in het DNA van alle medewerkers aanwezig is”.

Met een wervelende show in de druk bezochte Rijtuigenloods in Amersfoort heeft Exact zijn partners bedankt voor de geleverde inspanningen in 2015. Tijdens dit fantastische evenement zijn een aantal aanwezige collega’s van Arrix dan ook in het zonnetje gezet

Fotobijschrift v.l.n.r.: Thomas Visser, Leon Bosgra, Jan Douma, René Bethlehem

Delen via

Vergelijkbare berichten