Bourguignon opent pop-up store bij De Centrale

november 15, 2016

Opmars

Privélease is volgens recente cijfers van de Vereniging van Nederlandse Autoleasemaatschappijen bezig met een duidelijke opmars. Ook bij Bourguignon Lease & Verhuur merken ze dat automobilisten steeds vaker voor deze vorm van leasen kiezen. Om aan de toenemende vraag te voldoen, openen ze aankomende donderdag een pop-up store in het winkelgebied De Centrale. Roy Vergnes, vestigingsmanager Bourguignon Leeuwarden, licht toe: "Privé lease wordt steeds populairder. Mensen rijden een gloednieuwe auto in ruil voor een maandelijks bedrag. In dat vaste maandbedrag zitten alle kosten inbegrepen, met uitzondering van de brandstof. Je weet dus precies waar je aan toe bent en dat vinden mensen prettig. Met onze nieuwe shop op De Centrale komen we naar de klanten toe."

Zonder afspraak

Naast privélease kunnen bezoekers ook terecht voor een autocheck, airco onderhoudsbeurt en diverse auto onderhoudsmiddelen. Opvallend is dat de klanten hier zonder afspraak terecht kunnen en dat de winkel zeven dagen per week geopend is. Roy Vergnes: "We proberen in te spelen op de behoeften van onze klanten. Mensen hebben het vaak druk en daardoor weinig tijd voor dit soort zaken. Nu kunnen ze op alle dagen, zonder afspraak bij ons terecht. Hiermee willen we iedereen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met mobiliteit."

Delen via

Vergelijkbare berichten