“Wij zien al geruime tijd dat marketing strategie en reclame veel meer effect hebben als het goed in de organisatie wordt ingebed” aldus Fedde Benedictus van BrandDogs. Adviesbureau de Rijk heeft een ruime ervaring op het gebied van marketingstrategieën, organisatieontwikkeling en detachering. Daarnaast is het bureau veel betrokken bij nieuwe initiatieven en organisatie ontwikkelingen. “Wij zien dat een koersverandering of een nieuw initiatief versterkt wordt door goede marketingcampagnes en websites wat weer de expertise is van BrandDogs” aldus Arthur Matien van Adviesbureau de Rijk.
Synergie door bredere dienstverlening
Met de fusie ontstaat een bedrijf met 17 medewerkers, (3 aandeelhouders) en 4 aangesloten zelfstandige partners (ZZP-ers) en wordt het daarmee een van de grotere bureaus in Friesland. Beide merken blijven zelfstandig werken onder hun eigen naam. Nieuwe en bestaande klanten zullen synergie ervaren door een bredere dienstverlening vanuit een gezamenlijke filosofie waarbij marketing en mensen (organisatie) meer
met elkaar verbonden zijn, een zowel merk-waardige als mens-waardige aanpak.