Café De Blauwe Kater verrast met bijna 1.000 liter bier

Een grote verrassing voor horecaondernemer Menno Bleeker van Café De Blauwe Kater. Er verscheen een Heineken ‘Thankswagen’ voor de deur van zijn café aan de Oude Koemarkt in Heerenveen. Het rijdende eerbetoon met de levensgrote tekst ‘Thanks Menno’ bevat maar liefst 1.000 liter Heineken bier. Met de prijs op wielen zet Heineken trouwe horecapartners in het zonnetje, om ze te bedanken voor hun vertrouwen, de samenwerking en de overstap naar de online platformen van Heineken Horeca in 2023. Via de platformen biedt de brouwerij nog meer gemak en persoonlijke aandacht aan horecaondernemers.

Horecaondernemers uit heel Nederland maakten de afgelopen weken kans op 1.000 liter bier bij het plaatsen van een online bestelling via de online platformen van Heineken Horeca. Sinds de lancering van deze platformen kunnen ondernemers nog makkelijker en sneller hun bier bestellen wanneer het hen uitkomt. Ook biedt Heineken online diensten om ondernemingen te helpen groeien. De platformen zijn populair bij ondernemers: inmiddels maakt al 93 procent van de horecapartners gebruik. Reden voor Heineken om de ondernemers in het zonnetje te zetten met een bedankje voor de fijne samenwerking.

Horecaondernemers uit heel Nederland maakten de afgelopen weken kans op 1.000 liter bier bij het plaatsen van een online bestelling via de online platformen van Heineken Horeca. Sinds de lancering van deze platformen kunnen ondernemers nog makkelijker en sneller hun bier bestellen wanneer het hen uitkomt. Ook biedt Heineken online diensten om ondernemingen te helpen groeien. De platformen zijn populair bij ondernemers: inmiddels maakt al 93 procent van de horecapartners gebruik. Reden voor Heineken om de ondernemers in het zonnetje te zetten met een bedankje voor de fijne samenwerking.

Thanks Menno!
De prijs werd uitgereikt door Heineken accountmanager Robert Echten. Echten vertelt: “Erik is een hardwerkende en enthousiaste ondernemer die deze prijs echt verdient. We werken al lang samen en we zijn heel blij dat hij al zo lang bij de Heineken familie hoort. Vandaag bedanken we hem voor het vertrouwen in Heineken en voor de fijne samenwerking. Dus nogmaals: thanks Menno!”

Digitale transitie
Pieter Vissers, Horeca Directeur Heineken Nederland, is trots op de activatie. “De Thankswagen is een mooie manier om ondernemers in het zonnetje te zetten en ze persoonlijk te bedanken voor hun vertrouwen in Heineken. Met hun hulp, werken we samen aan een digitale transitie,” vertelt Vissers. Hij licht toe: “Onze horecatak heeft vier pijlers: kwaliteit, vakmanschap, helderheid en gemak. Onze online platformen zijn hier het product van. Hiermee kunnen we bij Heineken nog meer gemak bieden en houden onze accountmanagers meer tijd over om onze horecapartners persoonlijke aandacht te geven en ze van goed bedrijfsadvies te voorzien. Zo denken we graag met onze klanten mee.”

Vergelijkbare berichten