Campagne MerkMakers anticyclisch optimistisch

Dan kun je een crisis doorstaan. Dan pak je de kansen die elke crisis biedt. Dit geldt voor bedrijven. Voor overheden. Voor particulieren. En daarom wensen wij iedereen zo’n gezonde dosis creativiteit toe. Juist als de cijfers tot gefronste wenkbrauwen leiden.

Dit zal ongetwijfeld gebeuren tijdens de Miljoenennota 2012. Want de koopkracht gaat achteruit. En meer steun aan de Euro lijkt een reëel vooruitzicht. Vraag is derhalve: wat betekent dit voor Nederland? En specifiek voor het Noorden?

Op 21 september wordt hierover gediscussieerd tijdens het inmiddels traditionele Miljoenenontbijt bij Stenden. Gesponsord door o.a. MerkMakers en haar zusterbedrijf Snakeware omdat we graag een podium geven aan visie en discussie op dit gebied. Ook al vinden we dat de Miljoenennota gerust de Miljardennota mag heten. En zouden we het niet eens zo gek vinden dat de Euro straks geen Euro meer heet. Maar Miljard.

MerkMakers is een netwerk van zelfstandige bedrijven die onder de vlag van MerkMakers hun vakspecialisme aanbieden. De MerkMakers units zijn: Strategie & Marketing, Concept, Creatie, Nieuwe Media, Evenementen, Packaging Design, 3D & Animaties en DTP Producties.

Delen via

Vergelijkbare berichten