Congresstad Leeuwarden wil zakelijk toerisme trekken

“Leeuwarden kan immers sinds kort deze markt veel bieden; congressen organiseren van 8 tot 8000 man, 500 hotelkamers in de stad en meer dan 45.000 m2 expositieruimte”, aldus Jant van Dijk van Congres Bureau Friesland.

Onder andere via deze beurs worden meeting en event planners uitgenodigd voor een tweedaagse kennismaking met congresstad Leeuwarden. In juni worden zij ontvangen door de aangesloten partijen. Zij krijgen een aantrekkelijk programma aangeboden waarin op een verrassende wijze kennis wordt gemaakt met de hoofdstad van Fryslân als nieuwe congreslocatie.

Dit initiatief wordt mede mogelijk gemaakt door Friesland Marketing en Marketing Leeuwarden. Haike Visscher, marketingfunctionaris bij Marketing Leeuwarden: “Dit is een geweldig initiatief wat is ontstaan vanuit de marktpartijen zelf, dit moedigen wij van harte aan”. Catharina Jansen van Friesland Marketing: “Een prachtige samenwerking tussen verschillende ondernemers uit de markt”.

EMIF: 17 en 18 maart 2010, Tour & Taxis Exhibition Centre in Brussel.

Delen via

Vergelijkbare berichten