De Goede wordt financiële verbinder

Het persoonlijke contact met de klant blijft centraal staan, verzekert eigenaar Willem de Goede (37). ,,Dat kreeg ik al vroeg te horen van opa Otto en vader Rudolf.’’

Maar de tijden en de klanten veranderen wel. Daar springt De Goede op in met nieuwe innovaties. Zo is het streven persoonlijke digitale dossiers op te bouwen, waarin alle financiële producten zijn opgenomen. ,,Dat geeft inzicht in de financiële situatie van de klant. Door vervolgens de juiste vragen te stellen komen wij gezamenlijk tot een passend advies.’’

Daarnaast draait het tegenwoordig om persoonlijke beleving, uitstraling, kwaliteit en digitalisering. De Goede voorziet dat de klant in de toekomst meer zelf zal doen, waardoor de adviseur als financiële coach gaat fungeren.

Ook op een andere manier kan De Goede klanten helpen: ,,We willen de financiële verbinder zijn. Dat betekent dat klanten ook gebruik kunnen maken van ons netwerk. Samen sta je sterk! Je moet elkaar helpen, zonder dat je daar meteen iets voor terug wilt. Ons credo is: Iets wat je geeft, krijg je met rente terug.’’

In 1948 begon Otto de Goede het familiebedrijf met verzekeringen. Zijn zoon Rudolf zette eind jaren zestig de financieringstak en de hypotheektak op. De Goede verzekeringen en hypotheken is vervolgens stap voor stap uitgebouwd tot een modern financieel dienstverlener.

Delen via

Vergelijkbare berichten