De Harmonie start cadeaumaand campagne

Stadsschouwburg De Harmonie haakt in op ‘decembermaand cadeaumaand’. En start de campagne: Wie geef jij een avond uit cadeau? De campagne steekt in op de beleving in het theater, de gezelligheid en de magie van een bezoek met elkaar aan een concert of voorstelling. Coromandel Brombacher, hoofd marketing: “We zien dat mensen graag met elkaar een mooie beleving willen hebben. Offline, en echt samen. Met elkaar. Theater is daarvoor de uitgelezen plek. En dus ook het perfecte cadeau.”

“Live muziek, dans, toneel, cabaret, muziektheater en musical: het zijn unieke momenten, die je op veel manieren raken. En waarmee je samen mooie herinneringen maakt.” Denk aan voorstellingen als Pietje Bell, Swan Lake en Murder on the Orient Express die rond de feestdagen te zien zijn in De Harmonie. Of denk vooruit en geef alvast een moois in het vooruitzicht met Jesus Christ Superstar, Maria João Pires en Boni de musical.  

Bekijk de campagnevideo:


Samen met Vrienden van De Harmonie
De Harmonie heeft de campagne ontwikkeld in samenwerking met 2INCH en met inwoners uit Leeuwarden en omgeving. Je komt hem onder andere tegen op de sociale media, posters langs de weg en op de website van De Harmonie. Ook gaat De Harmonie in samenwerking met de 3300 Vrienden van De Harmonie deze komende weken tickets uitdelen aan mensen met een smalle beurs. “Juist in deze koude donkere dagen is het van belang dat ook als je minder te besteden hebt, je wel een warme gezellige avond kunt hebben en van theater en muziek kunt genieten. De Vrienden steunen De Harmonie, maar gelukkig ook juist maken zij dit soort acties mogelijk. Want ook daar heb je vrienden voor…”

Foto: de Harmonie

Vergelijkbare berichten