De Vries Kozijnen organiseert evenement Lean & Green in de bouw

Tijdens de klantendagen komen afwisselend diverse sprekers aan het woord, waaronder Chiel Boonstra, autoriteit op het gebied van energiezuinig wonen en Passief Huis, en Lean Manager bij de Erasmus Universiteit Freek Dekker. Daarnaast zullen Sjouke Bus, algemeen directeur van De Vries Kozijnen, en John Rietveldt, CEO van Doorwin, uitleg geven over de nieuwe Green-producten van De Vries Kozijnen en ook de toekomstvisies van De Vries Kozijnen en Doorwin uit de doeken doen. Beide bedrijven hebben een uitdagende periode achter de rug, maar timmeren nu weer flink aan de weg.

De themadagen vinden plaats van maandag 19 september tot en met vrijdag 23 september bij De Vries Kozijnen in Gorredijk. Het programma bestaat uit lezingen, workshops en een fabrieksrondleiding en duurt van 9.30 uur tot 15.30 uur, waarna de dag afgesloten zal worden met een borrel. De officiële opening van het nieuwe Experience Center waarin het Lean & Green-concept op productniveau vertaald is, vindt plaats op maandag 19 september. Chiel Boonstra zal samen met een vertegenwoordiger van de gemeente een boom planten op het terrein om de verbondenheid van De Vries Kozijnen met Green symbolisch kracht bij te zetten.

Over De Vries Kozijnen
Sinds 1924 ontwikkelt De Vries Kozijnen in het Friese Gorredijk houten kozijnen. Tegenwoordig produceert het bedrijf volgens het concept Vrigoplus Comfort Kozijn. Deze kozijnen worden gekenmerkt door de lage onderhoudskosten. De Vries Kozijnen levert aan woningbouwverenigingen, aannemers en projectontwikkelaars. Sinds 2000 maakt De Vries Kozijnen deel uit van de Doorwin groep. http://www.devrieskozijnen.nl

Over Doorwin BV
Doorwin groep is de Nederlandse marktleider op het gebied van productie en verkoop van kozijnen, deuren en ramen. Het bedrijf produceert en vermarkt verschillende merken deuren, kozijnen en geveloplossingen vanuit 8 productievestigingen in Nederland.

In 2010 is Doorwin gestart met de implementatie van Lean in de totale organisatie en heeft inmiddels meer dan 800 medewerkers getraind en opgeleid. Doorwin is eind 2010 een proces gestart met verschillende klanten met als doelstelling te verbeteren en de totale kosten te reduceren. Doorwin is gecommitteerd aan Lean en ziet dit als een onderdeel van het DNA van de onderneming, waarbij de klantvraag centraal staat. http://doorwin.nl/

Delen via

Vergelijkbare berichten