De week van Lotte Brouwer (Get Lots)

Het werk van een ondernemer gaat altijd door. Maar de maandag is wel een belangrijke dag, het begin van een week waarin weer doelen bereikt kunnen worden. Vandaag duiken we in de week van Lotte Brouwer, eigenaar bij Get Lots. Hoe ziet haar agenda eruit en wat houdt haar bezig?

Waarin onderscheiden jullie je?

Get Lots is een full service agency voor het ontwikkelen van impactvolle online programma’s. We bieden dus niet alleen onderwijskundige ondersteuning of alleen het bouwen van een maatwerkleeromgeving, maar we nemen je zo veel uit handen als je zelf wilt. We zorgen daarnaast bijvoorbeeld ook dat je teksten aantrekkelijk en op het juiste taalniveau geschreven zijn, dat de visuele uitingen passend en ondersteunend zijn voor jouw programma en we helpen je door middel van Brian Fuel aan unieke invalshoeken.

Wat vind jij als ondernemer het mooiste van je vak?

Ik vind het heel fijn om elk programma aan te laten sluiten bij de kwaliteiten en visie van de opdrachtgever. Er is geen one size fits all, dus onze programma’s zijn dat ook nooit. We kijken per klant naar doelen, wensen en kwaliteiten, zodat het programma voor die klant echt eigen voelt. 

Waar wil je over 5 jaar na nu staan, als ondernemer?

Over 5 jaar is Get Lots de leading agency in ons vakgebied in Nederland. We hebben dan een kantoor waarin we ook live dagen kunnen faciliteren, zodat we onze klanten uit de Randstad ook het mooie van Leeuwarden kunnen laten zien. 

Noem eens 1 afspraak die je voor de komende week in de agenda hebt staan. Wat springt eruit, waar verheug je je op?

Vandaag heb ik een afspraak met een terugkerende klant om de kapstok van haar nieuwe online programma te bespreken. We hebben de kickoff call eerder gehad en zijn aan de slag gegaan met haar input, dus dit is het moment dat zij aan kan geven of die outline klopt en of we door kunnen met de uitwerking en invulling.

En waarom?

Het is elke keer weer spannend, maar vooral heel leuk om een outline door te spreken met een klant. De bevestiging dat we de klant goed begrepen hebben en dat het klopt, is essentieel om door te kunnen. En daarbij, het is een hele leuke klant!

Tot slot: welke ondernemerstip zou jij met iedere lezer willen delen?

Blijf nieuwsgierig en test altijd je aannames. Heel veel van wat we denken te weten over onze klanten (of in mijn geval de klanten van mijn klanten) is gebaseerd op aannames en dat is niks om je voor te schamen. Maar zorg wel dat je die aannames blijft controleren.

Vergelijkbare berichten