Deelstra Jansen administratie en advies: Gesprekspartner, vraagbaak en adviseur

“We bieden een breed pakket aan dienstverlening, vergelijkend met een landelijk opererend advieskantoor”, zegt Deelstra. “We doen dat op hetzelfde niveau, maar onze structuur is anders. Op de meeste gebieden hebben wij alle kennis in huis. Bovendien kunnen wij altijd onze vaste specialisten raadplegen. Ons kantoor is gecertificeerd door de NOAB, dat garandeert onze kwaliteit. We hebben een kantoor in de regio en zijn dus altijd dichtbij voor onze klanten. Ze kennen onze gezichten. Als iemand mij vraagt wat we doen bij Deelstra Jansen, geef ik aan dat we mensen helpen bij het nemen van beslissingen. Dat doen we voornamelijk voor ondernemers in het midden en kleinbedrijf en de agrarische sector. We dringen niets op. De ondernemer blijft altijd leidend, maar wij ondersteunen ze. Onze mensen zijn gesprekspartner, vraagbaak en adviseur. Samen met de klant zijn we bezig om te bereiken wat de klant zelf wil. Als ze samen met ons uiteindelijk hun doelen bereiken dan haal ik daar veel voldoening uit.”

Actualiteit

“Belangrijk tegenwoordig is dat cijfers actueel zijn”, gaat Deelstra verder. “Oude cijfers kun je niks mee. De huidige software is daarbij heel belangrijk. Een ondernemer moet te allen tijde kunnen zien hoe het ervoor staat en kan er dan direct op inspelen. Er zijn ondernemers die nog moeten wennen aan een geautomatiseerde boekhouding. Dat ze in sommige gevallen niet meer hoeven te bellen met de boekhouder, maar het via de software eigenlijk meteen zelf al inzichtelijk kunnen hebben. Wij zorgen ervoor dat ons personeel de juiste kunde heeft om klanten hierbij te helpen. Ook kunnen we met de actuele cijfers betere adviezen geven die op de korte termijn van invloed zijn voor onze klanten. Met cijfers van oudere jaren wil dat veel minder. Met cursussen en scholing houden we binnen ons bedrijf de kennis actueel. Ook zorgen we ervoor dat we altijd met de nieuwste software werken.”

Vertrouwen

Deelstra heeft ook een verklaring voor de groeispurt die de automatisering in zijn vakgebied doormaakt. “De techniek is er al langer. Wat dat betreft had de boekhouding van de meeste ondernemers al wel volledig geautomatiseerd kunnen zijn. Je ziet dat het even een aanloopje nodig heeft gehad. In eerste instantie heerste er enig wantrouwen, het gaat toch om vertrouwelijk cijfermateriaal wat door de cloud gaat. Ondernemers zien nu steeds meer in dat ze erop kunnen vertrouwen dat het werkt. En het wordt voor de meesten duidelijk dat het veel voordelen heeft en gemakkelijk is in gebruik.”

Ondernemers moeten niet alleen kunnen vertrouwen in de techniek, maar ook in de mensen van Deelstra Jansen. Deelstra: “We hebben heel intensief contact met onze klanten. Het is een natuurlijk proces tussen ons en de ondernemers. En het is niet zo dat ze alleen ons bellen als er wat is. Als wij zien dat er bijvoorbeeld iets nieuws speelt wat voor één van onze klanten belangrijk kan zijn, bellen we ook even om dit te delen. Zo denken we altijd mee en staan we dicht bij onze klanten.”

Delen via

Vergelijkbare berichten