Een goed Conntact en oprechte aandacht geeft altijd resultaat!

oktober 16, 2018

Als het om klantcontact gaat, weet Conny wat er verwacht wordt. Bij diverse werkgevers werd haar prettige telefoonstem gewaardeerd en leerde ze de wereld van telefonische acquisitie en telemarketing kennen. Drie jaar geleden besloot ze met Conntact op eigen benen te staan. Met collega’s Annawijke en Tineke voert Conny dagelijks vele inkomende en uitgaande telefoongesprekken. Tegelijkertijd wordt er gezorgd voor goedgevulde bezoekagenda’s en worden agenda’s van vertegenwoordigers en verkoopmedewerkers beheerd.

Sinds enkele maanden biedt Conntact ook de mogelijkheid om telefoonverkeer uit handen te nemen van bedrijven. Essentieel, vindt Conny. ‘Neem een makelaar die voor zichzelf werkt, maar tijdens een bezichtiging geen telefoon kan opnemen. Wij kunnen dat wél doen, zonder dat de makelaar klanten misloopt omdat hij onbereikbaar is.’ Telefonisch contact met een organisatie is voor klanten een waardevolle vorm van communicatie, want zo weten klanten dat er naar hen wordt geluisterd. Voordat Conntact het telefoonverkeer voor een onderneming beheert, vindt er eerst een intakegesprek plaats. ‘Een goede vertrouwensband is belangrijk. Je legt de verantwoordelijkheid van je bedrijf tenslotte tijdelijk bij iemand anders neer.’

Een succesvolle manier van zo’n samenwerking is de APK-Telefoonservice die Conntact is aangegaan met autobedrijven. ‘We plannen een afspraken in, maar vragen klanten ook of alles nog bevalt. Dat levert waardevolle informatie op. Staat iemand bijvoorbeeld op het punt om een nieuwe auto te kopen?’, vertelt Conny. Met het vizier gericht op de begrippen persoonlijk en vertrouwd, heeft Conntact in korte tijd naam gemaakt. Conny denkt wel te weten waarom: ‘Goed bereikbaar zijn bepaalt de groei en bloei van je bedrijf’.

Vrijblijvend kennis maken met de service van Conntact? Klik Hier.

Delen via

Vergelijkbare berichten