Locals®Agency doet het anders dan de gevestigde orde. Door de samenstelling van het team werken ze niet zoals traditionele bureaus. Vriendschap ligt aan de basis van het bureau en dat voel je. Ze dagen merken uit om nét even verder te durven gaan, om (de juiste) impact te maken. Geen zakelijke contacten, maar vriendschappen sluiten.
Locals®Network
Met het Locals®Network werken ze niet onnodig in grote teams, maar met de juiste specialisten, die nodig zijn voor het project. DoP & partner Bas Koole: “In de filmwereld is het de normaalste zaak van de wereld om te werken met projectteams. Deze filosofie passen wij nu ook toe met ons Locals®Network bij opdrachten voor merkstrategie, branding en campagnes. Zodat we altijd het beste team hebben voor de opdracht.”
Nieuwe identity
Om zelf helemaal klaar te zijn voor de toekomst hebben ze samen met ontwerper Jop Quirindongo de eigen huisstijl aangepakt. Deze nieuwe identiteit sluit goed aan bij de volgende sta. Het biedt veel vrijheid, maar het heeft ook een volwassen uitstraling.
Afgelopen december is Locals®Agency ook toegetreden tot brancheorganisatie VIA (voorheen de VEA). Dit is voor Locals® een logische keuze en bevestiging van de kwaliteit die ze willen waarborgen. Daarmee is Locals®Agency ook nog eens het eerste bureau in Noord-Nederland dat zich hierbij aansluit. Dat laat ook zien wat het ambitieniveau is.