Jochem van der Schoot (Friks Web en Marketing): ‘FisK biedt een aantal oplossingen op het gebied van communicatie, met name op het gebied van concept en offline communicatie en heeft een goede naam in de regio. FisK zal deze blijven aanbieden in de huidige vorm en biedt daarmee continuïteit voor haar klanten. De focus binnen Friks Web & Marketing zal blijven liggen op de online marketing en ontwikkeling van websites, webshops en apps.'
Voor de klanten van het voormalige FisK verandert er weinig. De huidige medewerkers blijven de werkzaamheden doen die betrekking hebben op concept, creatie en drukwerk. Klanten krijgen zo continuïteit in de dienstverlening en zekerheid voor een goede, vertrouwde afhandeling. Bovendien gaan deze klanten in de toekomst profiteren van de ervaring die Friks Web en Marketing met nieuwe media heeft opgedaan.
Redmer de Vries (Friks Web & Marketing): ‘Wij hebben de duidelijke ambitie om te groeien, en zien met deze overname de mogelijkheid om ons als Friks Web & Marketing de specialist te worden op het gebied van online communicatie in het Noorden. Daarnaast draait het allemaal om goede communicatie, dit is waarin FisK ons kan versterken.‘