De huidige economische crisis dwingt bedrijven om goed te kijken naar de budgetten en sponsoring is daar ook een onderdeel van. Desondanks was Health2Work direct enthousiast over deze sponsoractie van SC Heerenveen. Ook in deze tijd van recessie. ’Anticyclisch investeren kan grote voordelen opleveren als de recessie voorbij is’, aldus algemeen directeur Douwe Jan Boersma. Het Friese bedrijf heeft als doel gezond en efficiënt werken mogelijk maken. Zij denkt niet alleen aan eigen belang, maar met name aan de omgeving waarin ze opereert; de belanghebbenden.
Bij SC Heerenveen zijn de supporters de belanghebbenden. De prestatie van SC Heerenveen hebben een positieve of negatieve invloed op de supporters. De in hart en nieren nuchtere en Friese organisatie Health2Work is zo´n supporter. ‘Ons bedrijf heeft een hoog Foppe de Haan-gehalte in de rest van Nederland’, vervolgt Boersma. ‘Wij zijn nuchter, betrouwbaar en gedreven en dat waarderen mensen.’ Toen SC Heerenveen vroeg of Health2Work wilde deelnemen aan de Grut & Grutsk-actie was de beslissing snel genomen. ‘We voelen ons nu nog meer belanghebbende van de club.’
Samen maken we de club (gezond)! Kijk voor meer informatie op www.health2work.nl/grutengrutsk