Jaarbeurs innoveert branche met mymoods.nl

mei 27, 2010

Bij het organiseren van een congres of vergadering, streeft men altijd naar het maximale. Het is ook een kostbaar product. De boodschap moet dus helder overkomen. Doelen moeten worden bereikt. Dat betekent dat deelnemers aan het event in de juiste sfeer moeten komen om de doelstelling te behalen. Immers, 75% van onze alledaagse emoties worden beïnvloed door wat we ruiken. Kleur verbetert onze herinnering, motivatie en deelname. We hebben 65% kans op een ‘moodswing’ als we prettige of bekende muziek horen. De omgeving speelt hierin een belangrijke rol. Maar ook het gebruik van kleur, geur, uitgekiende catering, muziek en een optimale indeling.

meetingmoods zet deze tools al vier jaar zeer succesvol in bij het accommoderen van congressen en vergaderingen. De opgedane kennis en ervaring is nu gebundeld in mymoods.nl. Hiermee voegt Jaarbeurs Utrecht een nieuwe dimensie toe aan het ‘ontmoeten’. Een belangrijke innovatie voor de congres- en vergaderbranche.

Delen via

Vergelijkbare berichten