Locals®Agency lanceert ‘Schoon tanken’-campagne voor OG

november 12, 2021

Pieter Zijlstra, Creative Strategy Director bij Locals®Agency: “Vanuit het inzicht dat mensen echte gewoontedieren zijn, hebben we een opvallende campagne ontwikkeld. We maken mensen ervan bewust dat ze vandaag al kunnen starten om te zorgen voor de wereld van morgen.” De campagne is vanaf 12 april te horen op Qmusic, te zien langs snelwegen en op abri’s in de grote steden om zo de rijdende doelgroep volop te bereiken. Daarnaast wordt de campagne online ondersteunt door Béyonit.

Schoon tanken
Marcel Borger, CEO en oprichter OG: “Met deze campagne willen we mensen laten nadenken over schoon tanken. Dat is niet alleen elektrisch, maar bijvoorbeeld ook met bio-cng. Veel mensen kennen de opties niet om bij te dragen aan een schonere planeet. Daar gaan we ze mee helpen. Onze samenwerking met Locals®Agency is heel hecht en dat resulteert dan ook in dit soort mooie opvallende campagnes. En we gaan nog veel meer van ons laten zien en horen dit jaar.”

Vooruitlopend op de campagne is de nieuwe website van OG gelanceerd. Dit is direct het landingsplatform voor de campagne, die naast radio en outdoor ook volop online wordt ingezet.

Strategie
Frank Zijlstra, Béyonit: “De online middelenmix bestaat uit de inzet van Facebook Ads, Instagram, LinkedIn, Google Ads en Display en is een intergraal onderdeel van gekozen strategie. De campagne wordt groot afgetrapt met awareness langs de weg, op de radio en social media. Daarna zetten we als follow-up (online) de achtervolging in, middels remarketing voor maximale zichtbaarheid.”

Delen via

Vergelijkbare berichten

1 jul 2025