Nespresso winnaar van de prijs “Logistieke Webshop van het Jaar 2011”

Volgens de jury heeft Nespresso een goed evenwicht getoond tussen front-office en back-office organisatie. Zij eist veel van de logistieke dienstverleners waaraan fulfilment en distributie zijn uitbesteed. De jury heeft echter ook kunnen constateren dat deze logistieke dienstverleners op hoog niveau presteren. Daarmee was Nespresso voor de jury de overtuigende winnaar.

Bij het in ontvangst nemen van de prijs gaven Christophe Jouanneau, Supply Chain & Procurement Director van Nespresso Benelux en Frederik Desombere, Transport Manager Benelux aan enorm trots te zijn dat Nespresso winnaar is geworden van de Logistieke Webshop van het Jaar 2011. Zij zien de prijs als een mooie kroon op een periode van hard werken en een aansporing om hun klanten nog beter te bedienen.

De jury heeft tevens bekend gemaakt dat de niet-winnaars in maart een workshop webshoplogistiek aangeboden krijgen. Zij zullen van een 5-tal specialisten advies krijgen over operationele onderwerpen die voor webshops van belang zijn. Deze workshop wordt aangeboden door de Stichting Logistieke Webshop van het Jaar en Dinalog.

De prijs Logistieke Webshop van het Jaar

De prijs Logistieke Webshop van het Jaar is een initiatief van vereniging Logistiek management, de Webwinkel Vakdagen en de logistieke dienstverlener DeliveryMatch. De award wordt toegekend aan de webshop die excelleert op het gebied van logistiek. Voor de jury zijn de belangrijkste toetsingscriteria: Kosteneffectiviteit, Klantvriendelijkheid, After sales, Logistiek innovatief, Presentatie en Duurzaamheid

De initiatiefnemers willen met deze prijs de innovatie en de professionalisering van de logistiek voor e-commerce stimuleren.

Delen via

Vergelijkbare berichten