Nieuwe dienst de Reclamemanager van Okkinga Communicatie

mei 15, 2014

Overzichtelijke kosten

Een klein jaar geleden startte Okkinga een pilot met het concept De Reclamemanager. Okkinga: “We zijn met een aantal bedrijven aan de slag gegaan. We maken eerst een scan van de communicatiebehoefte op jaarbasis. Wat wordt er gedaan op het gebied van advertenties, nieuwsbrieven, campagnes? Welke rol heeft de website? Wat wordt er gedaan aan sponsoring? Het uitgangspunt is het budget van de klant, en dat delen we door 12. Zo komen we op een vast maandtarief en weet de klant waar hij aan toe is.”

De Reclamemanager is een nieuwe dienst van Okkinga Communicatie uit Bolsward

Resultaat

Drie professionals van Okkinga, mensen met jarenlange ervaring in het communicatievak zijn beschikbaar. Okkinga: “Elke klant krijgt een vast contactpersoon. Professionele communicatie tegen een redelijke prijs, dat is wat we bieden.” Vervolgens pakt De Reclamemanager de werkzaamheden proactief op met nadrukkelijk de focus op resultaat, aldus Okkinga. “Dat resultaat moet meetbaar zijn in bijvoorbeeld meer traffic op de website, meer response op een mailing en meer klantcontacten. En uiteindelijk willen we natuurlijk ook graag dat het zich vertaalt in meer omzet.” 

Dolblij

Deelnemers aan de pilot reageren positief. Okkinga: “Ze reageren vaak opgelucht, er valt een last van hun schouders.  Want met De Reclamemanager hebben ze een partij die de communicatie proactief, professioneel en voortvarend oppakt. Daar hebben ze geen omkijken meer naar.” Dat geldt ook voor Bos Mechanisatie, een van de deelnemers aan de pilot. Okkinga: “Een sprekend voorbeeld. Een bedrijf met vier vestigingen: een schaal waarbij je toch echt niet zonder een doordacht communicatiebeleid kan. Met werknemers die zich dag in dag uit met hart en ziel inzetten voor hun vak. Zij zijn dolblij dat wij hen helpen met een effectief communicatiebeleid, tegen een redelijke prijs.” 

Delen via

Vergelijkbare berichten