Wafilin Systems en Water Alliance onthullen website van marketingbureau Wettermerk

Wettermerk gaf de eer aan Jos van Dalfsen, R&D Director bij Wafilin Systems, en aan Hein Molenkamp, Managing Director bij de Water Alliance, om de site voor het eerst bekend te maken aan het publiek. Een bewuste keuze, want zonder hun motivatie en stimulans was Wettermerk nooit geboren. “Ik ken Ruth Rottiné, eigenaar van Wettermerk, al tien jaar en toen Wafilin Systems anderhalf jaar geleden een aanvraag deed bij haar, was Wettermerk geboren. Hier zijn wij ontzettend blij mee, want wij zien de noodzaak om meer marketeers zoals Ruth te hebben die de technologie begrijpen en kunnen vertalen”, aldus Jos van Dalfsen. Ook Hein Molenkamp erkent de waarde: “Wij krijgen steeds vaker de vraag van leden van de Water Alliance of wij ze kunnen helpen met hun marketing. Hier ligt echter niet onze focus, maar hierom organiseren wij wel WaterCampus Business Café’s in samenwerking met Wettermerk. Een partij waar marketing de core business is en die kennis en ervaring in de sector heeft, was er op de WaterCampus nog niet. De komst van Wettermerk is dan ook erg zinvol en een grote toevoeging binnen onze branche”.

Delen via

Vergelijkbare berichten