Leeuwarden-Fryslân 2018 Rondje langs de velden: Arne Brouwers

juni 20, 2017

Arne Brouwers van Haaima Peugeot

Voor wie het nog niet weet: wat is jullie unique selling point als bedrijf?
“Die hebben we niet, haha. Nee, echt; wij zijn helemaal niet uniek. Iedere dealer heeft in beginsel goede auto’s te koop. Maar we doen wel wat we beloven en wie hier binnenkomt proberen we altijd te helpen.”

Jullie waren als een van de eerste bedrijven betrokken met Leeuwarden-Fryslân 2018. Wat was jouw motivatie om je als ondernemer aan te sluiten?
“Klopt, wij waren eind 2012 al betrokken. En ik was bij de eerste plannen al enthousiast. Ten eerste omdat ik cultuur belangrijk vind. Dat wil ik steunen. Maar ook omdat het evenement heel goed is voor Leeuwarden en voor Fryslân.”

Hoe zijn jouw bevindingen tot nu toe?
“Ik ben hartstikke positief. En ik erger me aan die mensen die je de laatste tijd allerlei kritische dingen hoort roepen. Uiteraard vanaf de zijlijn. Mensen zouden onvoldoende door 2018 worden geïnformeerd? Flauwekul, dan moet je maar eens naar een informatieavond komen. Bovendien: laat je vooral ook verrassen, of steek zelf de handen uit de mouwen.”

Zijn er concrete voorbeelden te noemen van activiteiten waarmee je zelf als bedrijf inhaakt op het evenement?

“Ik bied uiteraard het vervoer aan de organisatie. Maar ik maak er ook gebruik van in mijn netwerk. Ik promoot het evenement waar het kan. Ik zou zeggen: Kijk vooral op de website 2018.nl

Waar verheug jij je het meest op?
De opening. Ben benieuwd wat dat allemaal gaat worden en ook hoe de mensen erop reageren. Verder heb ik zin in de reuzen van Royal de Luxe, ook voor mijn kinderen.

Delen via

Vergelijkbare berichten