Online bestedingen in VS zijn in 2010 hoger dan offline bestedingen

Dat blijkt uit het jaarlijkse rapport van Outsell over adverteren en marketing. Al eerder werd verwacht dat online print in bestedingen zou overtreffen. Dit jaar is het zover. In totaal zal er 368 miljard dollar (bijna 274 miljard euro) gespendeerd worden aan reclame. 32,5 Pct gaat naar online advertenties en print blijft steken op 30,3 pct. Aangezien Europa en Nederland trendvolgend zijn, zal dit beeld binnen niet al te lange tijd zich ook bij ons voor doen.

Om klanten te informeren over deze ontwikkelingen organiseert MyriadM een seminar over email marketing en online marketing op 22 april. Om 15.00 uur opent Direct Marketing deskundige Max Kooijmans met de mogelijkheden van email nieuwsbrieven. Bijzonder daarbij zal zijn de wetgeving die email marketing aan niet-relaties verbiedt. Maar ook dan zijn er nog vele mogelijkheden. Aansluitend gaat Toine Dinkelberg in op het belang van een goede internet site om meer bezoekers te trekken. Alleen al in 2009 veranderde Google meer dan 400 onderdelen van haar zoek formule.

Delen via

Vergelijkbare berichten