Rabobank gaat mooie uitdaging aan

 

‘Het gaat niet alleen om een financiële bijdrage. Wij willen ook graag onze expertise beschikbaar stellen en ons inzetten om de gezamenlijke doelstelling van 200 deelnemers en €200.000 aan sponsorgelden te  behalen. Onze bank heeft 45.000 klanten en meer dan 11.000 leden. Met behulp van diverse communicatiemiddelen, denk hierbij aan geldautomaten, onze kantoren en het ledenmagazine, kunnen wij toegevoegde waarde leveren. Verder hebben wij een kleine 200 medewerkers die wij stimuleren om mee te doen en ook vragen om de stichting te promoten.’ ‘De Rabobank is de grootste landelijke sponsor (50 miljoen euro). Op deze manier leveren wij graag een belangrijke en positieve bijdrage aan de maatschappij. Wij denken dat het een emotie toevoegt aan het merk Rabobank. Daarnaast sluit sponsoring goed aan bij onze ambitie van maatschappelijk
verantwoord ondernemen.’

 Waarom Stichting Mont Ventoux? ‘Sport en cultuur zijn de sponsorspeerpunten van onze bank. Zoals
iedereen waarschijnlijk wel weet is Rabobank een grote sponsor van het wielrennen en daar hebben
wij onze eerste verbinding. Verder heeft iedereen, te maken of te maken gehad met kanker in zijn
of haar omgeving en dit raakt dus iedereen. Wij zien de stichting als een professionele partner die
beschikt over een sterke, integere organisatie. Daarnaast vertegenwoordigt de stichting waarden
die passen bij onze bank. Tot slot is duurzaamheid voor ons belangrijk en zoeken wij dit ook in
sponsorprojecten. De stichting Mont Ventoux heeft zich daarin inmiddels wel bewezen. Wij zien dan
ook uit naar een langdurige en hechte samenwerking.’

Delen via

Vergelijkbare berichten