Salverda Communicatie verlaagt drempel met publiciteitsservice

Ellen Salverda van Salverda Communicatie is van mening dat bedrijven in Nederland het imago en de bekendheid van hun bedrijf, product, dienst of merk veel beter zouden kunnen regisseren. “Ik merk in mijn dagelijkse praktijk dat bedrijven zeker het belang inzien van persbenadering, maar dat ze er nog veel meer uit kunnen halen. Een relevante en volledige perslijst ontbreekt vaak, persberichten laten inhoudelijk te wensen over en de kernwaarden van hun bedrijf, product, dienst of merk zijn onvoldoende bekend of worden niet constructief toegepast.”

Met de Publiciteitsservice wil Salverda bedrijven en organisaties helpen om op een professionele manier gebruik te maken van publiciteitsmogelijkheden. Wanneer zij, op de juiste manier, nieuws verspreiden, bepalen ze grotendeels zelf hoe ze in het nieuws komen. Het geeft bedrijven en organisaties de mogelijkheid om hun doelgroepen optimaal te informeren, maar ook om hun bedrijf, product, dienst of merk te profileren zoals zij dat willen. Dit kan hen meer klanten, een hogere omzet, grotere naamsbekendheid en een beter imago opleveren.

Delen via

Vergelijkbare berichten