Wat een heerlijk middagje was het, daar in Gameship Leeuwarden. Onder het mom van de kraan die bij de loodgieter thuis lekt, wilde organisator Wildsea tijdens de workshop eerst wel eens open en bloot de eigen Facebook-pagina bijwerken. Alles wat er tijdens de presentatie voorbij kwam werd dan ook direct op de Facebook pagina gezet. Daar konden de aanwezigen al veel van opsteken. Een schok van dankbaarheid ging door de zaal bij de tip over filteren. Je kunt op Facebook vrienden uit jouw ‘wall ‘filteren. Personen die steeds onzin verkopen kun je er zo uithalen. De bezoekers leerden vanzelfsprekend nog veel meer. Benieuwd naar de concrete resultaten? Men kijke op de Facebook pagina van Wildsea studio: https://www.facebook.com/wildseastudio En magazine OF? Ons treft u op Facebook nog even niet. Te druk met Linkedin, twitter en natuurlijk ons eigen magazine. Maar goed, wie meer voorbeelden wil zien van hoe je Facebook voor je bedrijf kunt inzetten kan gerust ook eens een bezoekje brengen aan http://www.facebook.com/narvicpr.