Stijgende werkloosheid leidt tot drukte op KvK Startersdag

Hij vervolgt: Met de Startersdag bieden wij een podium waar mensen informatie kunnen halen, inspiratie kunnen opdoen, en natuurlijk ook kunnen netwerken en ervaringen delen. Nieuw is het inspiratieplein waar de (startende) ondernemer zijn personal branding onder de loep kan nemen. Helemaal passend bij de huidige ontwikkelingen, vult de heer Jansen aan. Naast alle informatie die via bijvoorbeeld digitale kanalen te verkrijgen is, is een podium als dit toch zeer gewild, vertelt de heer Jansen. 

Sociale media 
Dit jaar heeft de Kamer van Koophandel een Tell-a-friend actie ingezet. Met het versturen van een tweet over de Startersdag naar je vrienden was een I-pad te winnen. Bijna 1000 berichten zijn geplaatst. De heer Stadman uit 2e Exloërmond is de gelukkige winnaar van deze landelijke actie. Uit handen van Frans Alting, vestigingsleider KvK Groningen, kreeg hij de I-pad uitgereikt. Ik kom hier eigenlijk om meer kennis op te doen over sociale media en ondernemerschap. Ik ben blij verrast dat ik door mee te doen aan een sociale media-actie zon prachtig cadeau win. Een I-pad had ik nog niet. De Startersdag is een heel mooi podium voor mij om laagdrempelig contacten te leggen en kennis op te doen, zo licht de heer Stadman toe. 

Onderstreept belang KvK 
Zowel van bezoekers als standhouders waren positieve geluiden te horen over de informatiemarkt en de workshops op deze Startersdag. De positieve beoordeling gekoppeld aan de belangstelling voor deze dag, onderstreept de voorlichtingsrol van de Kamer van Koophandel, besluit de heer Jansen.

Delen via

Vergelijkbare berichten