Nieuw talent gezocht
“De trusted partnerships en de vele mooie nieuwe en lopende projecten die ons gegund worden vormen een solide basis voor onze verdere groei”, zegt Ate van der Meer, Marketing en Sales Director van Snakeware. Bij Snakeware werken momenteel 36 vakidioten en er wordt actief gezocht naar nieuw talent in de vorm van online marketeers, service operators en engineers.
Jarenlange kennis en vakmanschap is één van de pijlers waar het bedrijf, dat in 1995 opgericht is, op staat. Snakeware zet de nieuwste digitale technieken in of ontwikkelt deze zelf. Zo wordt voor de groeiende stroom opdrachtgevers exclusief gebruik gemaakt van het in huis ontwikkelde software platform voor omnichannel management. Snakeware wordt steeds vaker als trusted partner gezien en creert samen met haar opdracthgevers op basis van goed onderbouwde plannen vooruitstrevend en onderscheidend werk .
Daarnaast is er overweldigende belangstelling voor location based services door middel van het iBeacon-product Lightcurb, dat dit jaar hoog genoteerd staat in de MKB innovatie top 100. Ook is er grote vraag naar responsive sites op basis van de Snakeware software die onder andere door Merkmakers uit Leeuwarden veelvuldig wordt ingezet.
Strategisch advies
Toine Dinkelberg, Strategy Director van Snakeware: “Strategisch advies wordt steeds crucialer. Dit omdat gedegen plannen, de uitvoer hiervan zoals creëren of optimaliseren van digitale kanalen, online adverteren, het verzorgen van Facebook of Twitter campagnes en het invulling geven aan de redacties van opdrachtgevers, allemaal direct vertaald kunnen worden naar resultaat en rendement.”