VHC ActiFood in nieuwe huisstijl op HorecaEvenTT

Begin dit jaar kwam VHC Groep naar buiten met een nieuw logo en bijpassende huisstijl. Tijdens HorecaEvenTT in Leeuwarden trapt ook het onderdeel VHC ActiFood af in de nieuwe huisstijl.

Afgelopen maand vierde het bedrijf uit Oosterwolde haar 23e verjaardag. In 2000 startte het bedrijf klein, maar sinds dit jaar staat er een flink gegroeide horecagroothandel met een nieuw logo op de kaart. Met de implementatie van de nieuwe huisstijl is 2023 is voor VHC ActiFood het jaar waar oud en nieuw samenkomen.

Nieuwe huisstijl

Evert Blaauw, Commercieel Directeur van de organisatie, laat weten dat het bedrijf niet achterblijft in het vestigingsdorp Oosterwolde: “13, 14 en 15 februari staan wij vol trots met ons bedrijf op het HorecaEvenTT in Leeuwarden. De ideale plek om in ons nieuwe jasje naar buiten te treden!”

De stand van VHC Actifood (1400) is volledig omgetoverd in de nieuwe paars-gele huisstijl, met de nieuwe slogan als thema: ‘alles voor een slimme zaak’. Daarnaast verzorgen de leerlingen van het Horeca Vakcollege, dat eveneens bij de groothandel hoort, gedurende de beurs vier unieke gerechten met verse ingrediënten van VHC ActiFood. Het nieuwe logo van het bedrijf sluit naadloos aan op de brede dienstverlening van de groothandel. Hierin is namelijk een greep uit de belangrijkste waarden van de onderneming meegenomen. Zo staat de overlap tussen de letters ‘VHC’ voor transparantie en samenwerking naar en met de klant. Het horizontale deel van de letter ‘H’ staat symbool voor de glimlach waarmee het bedrijf iedere klant van dienst is.

Foto: Fardau Miedema via VHC ActiFood

Vergelijkbare berichten