Ondernemend Friesland ontwikkelt OF-Connect voor het bedrijfsleven

Dat het internet voor een complete revolutie heeft gezorgd in de wereld van de ondernemer zal voor iedereen duidelijk zijn. Dat dit ook directe gevolgen heeft m.b.t. de marketing, sales en klantenbinding zal ook elke ondernemer herkennen. Massa- en socialmedia marketing is inmiddels ook sterk aan het veranderen en de zogenaamde Data Driven Sales modellen komen hiervoor in de plaats, zo stelt Willem Brouwer, directeur van Ondernemend Friesland (OF).

Relevante klantinformatie

Alle systemen voor marketing en CRM software zijn in de afgelopen jaren sterk verbeterd en vormen nu vaak de basis van het hebben van relevante klantinformatie waarop men zijn marketing kan afstemmen. De problematiek van het hebben van deze praktische systemen is dat men ondanks de verzamelde data nog niet echt weet, wat de wensen van de klanten en potentiele klanten zijn.

Zou het als ondernemer niet fantastisch zijn als je real-time zou weten wat je klant nodig heeft? Dat je als ondernemer als het ware over de schouder van de klant zou mogen meekijken, en zo de behoefte van die klant kunt koppelen aan uw diensten of producten? Dat je zeker weet dat alle marketing die je voert 100% zichtbaar is bij je klant of potentiele klant.

Nieuwe techniek

OF heeft afgelopen tijd hard gewerkt aan een nieuw concept welke ervoor gaat zorgen dat ondernemers vanaf nu nog meer kansen krijgen om hun bedrijf, producten en dienstverlening op een werkelijk unieke methode te promoten. Wij werken al jaren aan een verdere uitbreiding van onze dienstverlening. Al 28 jaar volgen wij de ontwikkeling op het gebied van communicatie en marketing en helpen we onze klanten actief om hun producten en diensten aan de man te brengen. Onze afdeling ontwikkeling heeft zich heeft gespecialiseerd in de toepassingen van kunstmatige intelligentie waarmee we u nog beter van dienst kunnen zijn.

In onze uitgebreide testomgeving hebben we het afgelopen jaar gezien dat OF-Connect voor ondernemers en hun klanten het ultieme systeem is om deze nieuwe ontwikkelingen toe te passen. Door gebruik te maken van ingenieuze kunstmatige intelligentie-modellen kan de ondernemer zijn klant steeds beter begrijpen en dus ook directer inspelen op zijn of haar behoeften.

Willem Brouwer legt uit, ondernemers weten dat grote bedrijven als Google en Microsoft steeds meer informatie verzamelen van gebruikers. Het internet is daardoor niet alleen een hulpmiddel geworden om klanten te kunnen bereiken, het is ook een bedreiging geworden als je niet mee gaat in deze wereld van communicatie en marketing.

De realiteit van vandaag is helaas elke dag te lezen in het nieuws. Steeds vaker hoor je dat bedrijven failliet gaan doordat verkopen in de winkels minder worden. Kennis is macht was het vroeger, nu heet het, kennis en data vormen macht. Klanten binding en potentiële klanten (leads) krijgen is het toverwoord. En dat is waar wij de ondernemers in Friesland bij willen gaan helpen.

Wat is OF-Connect?

OF-Connect is een concept waarbij ondernemers in Friesland een nieuwe wereld gaan betreden die tot nu toe alleen toegankelijk was voor de multinationals. OF heeft de stap gezet om niet alleen de B2B markt te faciliteren, maar ook de consumentenmarkt. Wij gaan ervoor zorgen dat de ondernemer nieuwe mogelijkheden krijgt om 24/7 met zijn klanten in contact te komen en te blijven, om zo realtime producten en diensten zichtbaar te maken.

Je zou kunnen denken, we hebben al Mail, Social Media, Whats-App etc, etc…. wat kan OF-Connect ons nu nog bieden? Al deze media die je nu hebt is eigenlijk tijd vergankelijke media. Gedurende de dag krijg je steeds meer en meer berichten binnen. Mail is inmiddels een medium geworden waarbij de gebruiker heel specifiek zijn informatie eruit haalt. Een nieuwsbrief, waarbij je eerst via de bekende kruisjes een afbeelding moet downloaden, worden vaak ongelezen verwijderd. Iets posten op social media is misschien absoluut noodzakelijk… maar als ik drie uur niet kijk en dan even wel weer, dan zijn er inmiddels zoveel berichten bijgekomen dat de kans dat iemand je bericht leest een stuk kleiner is geworden. En eigenlijk is dit bij alle vormen van communicatie tot nu toe het geval. En datt gaan wij veranderen met OF-Connect, aldus Willem Brouwer.

Met OF-Connect krijgt de ondernemer een communicatie/marketing systeem waarbij 100% zichtbaarheidsgarantie een feit is. Hoe lang het ook duurt voordat je klant weer de mogelijkheid heeft om op zijn computer, tablet of smart Phone te kijken, hij of zij zal de boodschap zien.

Maar dat niet alleen, OF-Connect gaat nog verder verteld Willem Brouwer. Wij hebben een platform ingericht, bestaande uit 4 onderdelen, die tezamen het nieuwe communicatie/marketing platform gaat worden voor het bedrijfsleven. Friese ondernemers kunnen de concurrentie aangaan met de grotere bedrijven die op Internet regeren. Men heeft straks de mogelijkheid om bestaande klanten iets unieks en waardevols te geven. Het gebruik van data-intelligentie zal een nieuw tijdperk inluiden.

Met deze marketingtools zullen wij de trend zetten op het gebied van deze nieuwe vorm van communicatie, marketing.

OF-Connect zal bestaan uit OF-Messenger, OF-Shopper, OF-Affilliate en OF-Webbooster, de tools waarmee je als ondernemer alle mogelijk denkbare communicatie kunt toepassen. Via OF-Connect creëer je als ondernemer tevens optimale zichtbaarheid in de diverse zoekmachines door middel van het gebruik van OF-Webbooster. En dit nieuwe model komt er niet alleen voor bedrijven. Nee, scholen, verenigingen en andere organisaties zullen ook gebruik kunnen gaan maken van deze nieuwe vorm van communicatie.

Delen via

Vergelijkbare berichten